máte otázku

Často kladené otázky

Zoznam otázok

  1. Čo je hlavnou náplňou Doggie tour?

  2. Aké sú výhody našich služieb?

  3. Aká je cena zájazdov v porovnaní s inými cestovnými kanceláriami?

  4. Aký je rozdiel medzi nami a inými agentúrami?

  5. Prečo rezervovať zájazd cez doggietour.sk?

  6. Má Vaša kancelária aj konkrétne predajné miesto?

  7. Čo robiť v prípade problémov na mieste pobytu?

  8. Ako dlho bežne držíte rezerváciu?

  9. Ako dlho trvá vybavenie nezáväznej objednávky?

  10. Ako dlho pred odjazdom obdržíme pokyny na cestu a voucher?

 

1. Čo je hlavnou náplňou Doggie tour?

Je to  prvá cestovná online agentúra na Slovensku zameraná najmä na dovolenky so psom.

Doggie tour je zameraná na propagáciu a predaj pobytov do rôznych destinácii hlavne pre tých z Vás, ktorý chcú dovolenkovať so  psom. Samozrejme na svoje si prídu aj tí z Vás, ktorí sa rozhodli zveriť opateru svojich miláčikov  do rúk inej osoby a rozhodli sa tak relaxovať sami alebo v kruhu priateľov či rodiny.

Hlavnou náplňou našej agentúry je ponúknuť Vám kvalitné poradenstvo, zabezpečenie kvalitných služieb a ich následný predaj prostredníctvom nášho portálu.

Predávame iba plne poistené zájazdy za rovnaké ceny ako samotný dodávatelia služieb a to vrátane zliav a vernostných programov. Máte tak možnosť na jednom mieste, bez listovania v rôznych katalógoch, bez akéhokoľvek rizika, a hlavne v kľude a s rozvahou, porovnať a vybrať dovolenku presne podľa Vašich predstáv z denne aktualizovanej ponuky.


  2. Aké sú výhody našich služieb?

Konečne nájdete na jednom miesto všetky informácie,  ktoré potrebujete k tomu aby ste si užili dovolenku s Vašim psíkom.  Máte tu široký výber zájazdov , jednoduché vyhľadávanie, a navyše dostatok informácii o tom ako si dovolenku spríjemniť.  To všetko u nás nájdete v prehľadnej forme a navyše s vždy ochotným personálom.


3. Aká je cena zájazdov v porovnaní s inými cestovnými kanceláriami?

Ceny všetkých našich zájazdov sú rovnaké ako v predajniach cestovných kancelárii.  Vďaka províznemu systému sa ceny zájazdov neodlišujú od cien jednotlivých kancelárií navyše zahrnujú aj poradenské a cestovateľské služby.   


4. Aký je rozdiel medzi nami a inými agentúrami?

CA Doggie Tour  je špecialista na predaj dovoleniek so psom prostredníctvom internetu.  Vieme, že nájsť  informácie o dovolenke so psom nie je ľahké, preto sme pre Vás pripravili tento cestovateľský portál s jednoduchým  prehľadom o destináciách, kde môžete tráviť dovolenku spoločne.

Veríme, že internet Vám ušetri veľké množstvo času a rýchla komunikácia prispeje k rýchlejším ale hlavne  kvalitnejším službám.  Všetky formality navyše môžeme vybaviť elektronickou cestou poprípade telefonicky.


5. Prečo rezervovať zájazd cez doggietour.sk?

Pretože  u nás nájdete najväčší prehľad destinácii, kde môžete stráviť svoj voľný čas aj s vašim psíkom od mnohých CK z SK aj z CZ..  Už  nemusíte preklikávať stránky iných cestovných kancelárii, u nás máte všetko na dosah ruky.

Navyše, kladieme veľký dôraz na kvalitu našich služieb zákazníkom, takže sa môžete spoľahnúť nato, že spravíme všetko preto aby ste si z vašej dovolenky odniesli maximálne pozitívny zážitok.


6. Má Vaša kancelária aj konkrétne predajné miesto?

Nie. Sme online agentúrou, bez kamennej predajne.  Vzhľadom na fakt, že v dnešnej done je internet dostupný skoro každému, vyhovuje táto forma predaja najviac. Nielen nám - online cestovnej agentúre ale aj zákazníkom.


7. Čo robiť v prípade problémov na mieste pobytu?

V prípade akýchkoľvek problémov na mieste pobytu je nutné kontaktovať priamo majiteľa alebo sprievodcu, ak je prítomný.  AK by ste váš problém ani tak nedokázali vyriešiť, kontaktujte priamo CK,  ktorej help linka bude uvedená vo vašom Vouchery.   Naša CA nemá oprávnenie riešiť akékoľvek problémy na mieste pobytu, a preto Vám nemôžeme nijako pomôcť.  V prípade následnej reklamácie sa obráťte priamo ma CK cez ktorú bol pobyt zakúpený a to len písomne.  Urobte tak najneskôr do 30 dní od ukončenia pobytu.


8. Ako dlho bežne držíte rezerváciu?

Rezervácie hotelov alebo apartmánov sa bežne držia do 2 pracovných dní.  Ak si pobyt rezervuteje dlhú dobu pred odjazdom, je možné ju v takom prípade podržať 7-10 pracovných dní.  Keď si však objednávate zájazd menej ako mesiac dopredu, vtedy vám rezervácia platí len do druhého pracovného dňa.  V prípade, že o rezerváciu nemáte záujem, dajte nám, prosím Vás čo najskôr vedieť.  Mohli by ste tak blokovať miesto niekomu inému.


9. Ako dlho trvá vybavenie nezáväznej objednávky?

Vždy to záleží od toho o akú destináciu sa jedná a tiež veľmi záleží aj na termíne odjazdu.  V princípe najdlhšie to asi trvá v Chorvátsku, niekedy aj týždeň, zatiaľ čo na potvrdenie v Taliansku, Rakúsku alebo v Nemecku sa väčšinou čaká 1-2 dni.  Vo všeobecnosti platí, čím viac je času do odjazdu tým dlhšie sa na potvrdenie rezervácie musí čakať.  Opačná situácia nastáva vtedy ak do odjazdu ostáva už len pár dní.  V takomto prípade je rezervácia potvrdená skoro obratom.


10. Ako dlho pred odjazdom obdržíme pokyny na cestu a voucher?

Pokyny na cestu a voucher zvyčajne zasiela CK realizujúca daný zájazd a to buď emailom alebo poštou.  Keď ste si objednali zájazd dostatočne dlhú dobu pred odjazdom, pokyny a voucher by ste mali dostať 10-14 dní pred odjazdom.  Ak sa tak nestane do 8 dní pred odjazdom, ihneď nás prosím vás kontaktujte, aby sme mali dosť času na preverenie celej situácie.  Naša CA nie je o týchto záležitostiach informovaná,  preto o týchto veciach nemáme dostatočný prehľad.  V prípade objednania last minute zájazdov, sa všetky materiály posielajú výlučne emailom v čo najkratšom čase.

 

P O Z R I   T A K T I E Ž            Ako rezervovať pobyt?             Všeobecné obchodné podmienky            Kontakt